Напрамкі Фітнес-студыя

Прапануем Вам азнаёміцца з напрамкамі ў нашай

ФІТНЕС-СТУДІЯ:

TOTAL BODY - Сілавы клас, накіраваны на прапрацоўку ўсіх асноўных цягліцавых груп, з выкарыстаннем рознага абсталявання. Нагрузка сярэдняй інтэнсіўнасці. Рэкамендуецца для ўсіх узроўняў падрыхтаванасці.


Functional training - клас, накіраваны на гарманічнае развіццё фізічных якасцяў: сілы, вынослівасці, хуткасці, гнуткасці і спрыту, праз выкананне натуральных рухаў. Рэкамендуецца для сярэдняга і высокага ўзроўню падрыхтаванасці.


Step - засваенне тэхнікі выканання базавых крокаў, іх варыяцый з паступовым пераходам ад простых да больш складаных з выкарыстаннем крок платформаў. Ўключае ў сябе сілавую частка. Нагрузка сярэдняй інтэнсіўнасці. Рэкамендуецца для пачаткоўцаў і сярэдняга ўзроўню падрыхтаванасці.


Pilates POWER - праграма накіравана на мэтавую прапрацоўку розных цягліцавых групп.В класе можа выкарыстоўвацца дадатковае абсталяванне. Клас рэкамендаваны для сярэдняга ўзроўню і падрыхтаваны. Усе практыкаванні выконваюцца без спецыяльнай спартыўнай абутку.


ABS +Stretch - ўрок, накіраваны на прапрацоўку цягліц брушнога прэса і спіны ў камбінацыі з практыкаваннямі на расцяг. Рэкамендуецца для ўсіх узроўняў падрыхтаванасці.

Body Low (кардыё + сіла) - змешаны клас аэробікі, накіраваны на ўмацаванне сардэчна-сасудзістай сістэмы і трэніроўкі цягліц ног, ягадзіц і брушнога прэса. Нагрузка сярэдняй інтэнсіўнасці. Клас рэкамендаваны для сярэдняга і высокага узроўняў падрыхтоўкі.


Body Up (кардыё + сіла) - змешаны клас аэробікі, накіраваны на ўмацаванне сардэчна-сасудзістай сістэмы і на развіццё цягліц верхняй часткі цела. Нагрузка сярэдняй інтэнсіўнасці. Клас рэкамендаваны для сярэдняга і высокага узроўняў падрыхтоўкі.

HOT FITBALL - змешаны клас аэробікі, накіраваны на ўмацаванне сардэчна-сасудзістай сістэмы і на развіццё ўсіх груп цягліц з дапамогай спецыяльнага прыстасавання - Фітбол (вялікі мяч). Нагрузка сярэдняй інтэнсіўнасці. Клас рэкамендаваны для ўсіх узроўняў падрыхтоўкі.

YOGA - трэніроўка, якая складаецца з спецыяльных практыкаванняў, накіраваная на гарманізацыю душы і ўдасканаленне цела; рэкамендуецца для ўсіх узроўняў падрыхтаванасці. Усе практыкаванні выконваюцца без спецыяльнай спартыўнай абутку.

Stretching - ўрок, накіраваны на развіццё гнуткасці, з выкарыстаннем спецыяльных практыкаванняў на расцяг. Праграма накіравана на развіццё рухомасці суставаў, эластычнасці звязкаў, дае агульнае паслабленне і рэлаксацыю; рэкамендуецца для ўсіх узроўняў падрыхтаванасці. Усе практыкаванні выконваюцца без спецыяльнай спартыўнай абутку.

YOGALATES – гэта комплекс практыкаванняў, які аб'ядноўвае ў сабе дыхальную методыку ёгі і тэхніку пілатэс. Трэніроўкі, разлічаныя на працу з усімі групамі цягліц, спалучаюцца з заняткамі духоўнай накіраванасці.

ZUMBA - гэта запальная танцавальная трэніроўка, на аснове лацінскіх рытмаў, дапаможа Вам набыць не толькі добрую форму, але і зарадзіцца незвычайнымі станоўчымі эмоцыямі!

Працягласць усе заняткі -  50  хв.

Запісацца і пракансультавацца больш падрабязна Вы можаце ў нашага адміністратара.

Прыемная навіна 04.09.19 у 14.00 пачне працу басейн.

03.09

Прыемная навіна 04.09.19 у 14.00 пачне працу басейн.

ПАВАЖАНЫЯ НАВЕДВАЛЬНІКІ!   6 верасня  пятніца з 10.00 да 17.00 7 верасня   субота з 10.00 да 17.00   заняткі ў гульнявым зале  адмяняюцца   у сувязі з правядзеннем спаборніцтваў   аплачаныя абанементы пераносяцца на кастрычнік

30.08

ПАВАЖАНЫЯ НАВЕДВАЛЬНІКІ!   6 верасня  пятніца з 10.00 да 17.00  7 верасня   субота  з 10.00 да 17.00   заняткі ў гульнявым зале  адмяняюцца   у сувязі з правядзеннем спаборніцтваў    аплачаныя абанементы пераносяцца на кастрычнік